TAM OTOMATİK

TAM OTOMATİK

10 Ağustos 2011 Çarşamba

Ramazan eğlencesi

Ramazanın 10 gününü de böylelikle bitirmiş olduk. Ben malesef hamileliğim sebebiyle oruç tutamıyorum kızım zaten 9 yasında küçük olduğu için tutamıyor kala kala geriye eşim kalıyor evde sadece oruç tutan kişi o.

Bugün arkadaşımla İşkur onun bi işini halletmek için gittik bende eşime söylemedim söylemek istemedim herşeyide bilmeyiversin canım .

Ayyyy aman Allahım 3 saat içinde 8 kere falan aradı hepsinde de napıyosun demek için artık en sonunda telefonun çalmasından bıktığım için telefonumu kapattım ama nafile bilmem kaç kere daha  aramış.
Bütün gün bana yemek siparişi veriyor şu tatlıyı yap yok bu yemeği yap yok dolaba su koy ben gelinceye kadar sogusun her aradığında ise fikrini değiştirip başka bişey söylüyor yiteeeeerr artık bee
vallahide billahide  sıkıldım yeminle sıkıldım. Eve geldim evin telefonu ayrı çalıyo bu sefer annem yine her zaman olduğu gibi  anneme patladım.

Meğersem kadıncağızla geçen gün konusurken ben bu sene domates yapmıycam demiştim kendisine 1 kasa domates alıp konservelerini yapmış benim yapmıycağımı öğrenince 1 kasada benim için almış ama kavanozu yokmuş gelirken kavanoz getir demek için aramış.
Ahhhh anacım ahhh ağlarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar

Dün akşam annem abim yengem abimin 2 kızı ben eşim benim kızım yeğenlerim aslıhan oğuzhan aslıhanın arkadaşı ilayda ve küçük abimin kızı iftar için Kağıthane piknik alanına gittik çocuklar çok eğlendiler ama en çok annem eğlendi sanırım.
Abimin büyük kızı (8 yaşında) çocuk parkındaki kaydırağın tepesine çıkmış babanne nolur sende gel diye ısrar etmiş annemde torunlarını hiç kıramaz zaten ama sadece yukarı çıkacağını zannetmiş. Bayağı büyük bir kaydırak tepeye çıktıktan sonra 3-5 kola ayrılıyor kimisi tünel gibi birisi çok dik birisi eğimli falan çeşitli kaydıraklar var bizim kız tutturmuş babanne nolur kay diye annemde yazık kadın tamam demiş ve tünel gibi olandan kaymış.
Bu arada annem 65 yaşında maaşallahı var valla kadının ruhu genç .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazan elleriniz dert görmesin inşAllah :)