TAM OTOMATİK

TAM OTOMATİK

28 Ağustos 2011 Pazar

AKRABA ZİYARETİ

Cumartesi akşamı K.çekmeceye amcamı ziyarete gittik. Eşim gelmedi genelde izinli gününde evde olmayı tercih ediyor. Bende kızımla beraber annemlere katılıp çok sevdiğim amcama gittim.
Amcamın oğluda gelmiş Almanyadan....
Bu sene hacca gidecekmiş alışveriş yapmak için gündüz Eminönü'ne gitmişler amcam falan .....
Malum tüm hacı adayları alışverişlerini ordan yapıyor hem daha ucuza  geliyor hem de uçakta alınan valiz parasından falan yırtıyorlar....2 sene önce kayınvalidemler de öyle yapmışlardı.
Alışverişlerini seccade,tesbih,başörtüsü,takke vs. şeyleri burdan almışlardı.
Zemzem,hurma, yüzük vs. şeyleri Mekke'den ve Medine'den almışlardı.
Neyse amcamın oğluda 10.ayda gidecekmiş ama şimdiden Türkiye'ye gelip ihtiyaçlarını almış hazır olsun diye.
Biz gittiğimizde evde sadece teyzem vardı iftar için hazırlık yapıyordu. Saat 15.30 falandı ama iftar hazırlıkları başlamıştı teyzeme kalsa 11.00 de başlayacaktı :)
Akşamki menüyü fotograf makinem hala bozuk daha doğrusu ara kablosu bozuk olduğu için fotograflayamadım ama menüyü yazmak istedim.
Domatesli tel şehriye çorbası
Fırında karnıyarık(bayılırımmmm)
Pirinç pilavı 
Salata 
Ev baklavası(teyzem yapmış)
Yemekten sonra akşam namazı için amcamın hocalığında cemaat olup namaz kılındı.
Sonra çay faslı, meyve falan derken saat ilerledi gelen misafir eksik olmadı.
Akrabalarımın çoğu aynı semtte oturduğu için gelip gitmeleri kolay...
Kuzen geldi küçük kızı Zeynep'le çok tatlıydı kızı maşallah....
Vakit bayağı ilerlemişti. Allahaısmarladık deyip küçük teyzemlere gittik niye mi?
Teyzemin damadı abime bıldırcın getirmiş :)
Evet bildiğiniz bıldırcın kuşu hani şu yumurtlayanalar var ya onlardan....
Annem astım bronşit hastası olduğu için bıldırcın yumurtası çok iyi geliyor ona.
4 tane bıldırcınları var artık abim evin çatısında yuva yapmış onlara 1 bıldırcın hergün 2 yumurta veriyomuş...
Süper di mi :)

En kısa zamanda yeni bir ara kablosu alıcam olmuyo böyle fotosuz postlar...::)



2 yorum:

  1. Bencede fotosuz olmuyo.cocuklugumdada resimsiz hikaye kitaplarini okumayi sevmezdim.buyudum degisen bise yok simdide fotosuz postlari sevmiyorum.galiba hafiza turleriyle alakali.bendeki gorsel hafiza olmali:)

    YanıtlaSil
  2. taha's mama- kesinlikle sana katılıyorum ...:)

    YanıtlaSil

Yazan elleriniz dert görmesin inşAllah :)