TAM OTOMATİK

TAM OTOMATİK

16 Ağustos 2011 Salı

Sıkıntılı bir gün ve akşam gezmesi

Bütün gün başağrısıyla yatan ben ne yapacağımı şaşırmıştım  hele birde üstüne yazdığım postu göremeyince ..... gerçekten sinir  harbi yaşamıştım kendi içimde

Allah eksikliklerini göstermesin arayanım soranım hiç eksik olmaz kocam zaten günde en az 4 kere falan arar.
Bugün abimin büyük kızı aradı. "Hala akşam Kağıthane'ye  gidelim mi ?' diye hani geçen akşam iftar için gitmiştikte annem kaydıraktan kaymıştı ya :) oraya ..
Ben yattığım yerden konuşurken ben sizi ararım halacım dedim amaaaa... nerdeee

Akşam üzeri bu sefer annem aradı gelicek misiniz diye gelemeyeceğimi çünkü kafamı kaldıramadığımı söyleyince neyse ki ısrar etmedi.
Çünkü genelde ısrarcı bi yapıya sahiptir bizim sülalenin mensupları...
Ve iftara yakın bi saatte beni şaşırtan bi telefon daha aldım. Yengem abimin eşi aradı beni. Çok şaşırdım normalde pek düşünceli deildir.(Nasıl görümceyim ama ) Ya da ben öyle zannediyor muşum....
Nasılsın başın ağrıyomus diye sorunca Allah Allah bu ne ilgi ölecekmiyim acaba dedim :)
Aslında bizimkiler ailem dostlarım çevremdeki insanlar benim pek hastayım dediğimi duymadıklarından demekki gerçekten çok ağrıyo ki bu kız bize hastayım dedi diye aradılar sanırım....
Amannn bende arasalar bi türlü aramasalar bin türlü..
Akşamki oragnizasyona benim katılamayacağımı ögrenen yeğenim A.han teyzem gelmezse bende gelmem demiş ve iftara bana geldi.
Ama ne gelmek öldüm onu beklemekten çünkü 16 yaşında genç kız meraktan çataldım beklerken 80 kere falan çep telefonunu aradım nerdesin diye sormak için yeni nesil gençliğin telefonu genelde hep titreşimde yada sessizde olduğu için otobüsteyken duymamış benim aradığımı. Şişli'den Ortaköy' 2 saatten daha uzun sürede geldi... Annem zeytinyağlı  biber dolmasıda göndermiş ama dolmalar az kalsın pilav olacakmış nerdeyse ... Ezan okunduktan 10 dakika sonra falan gelebildi ancak eve.

Yemeği yedikten hemen sonra dışarıya çıktık deniz havası belki biraz iyi gelir düşüncesiyle..
Ortaköy'den  Kuruçeşme'ye kadar yürüdük kızlar biraz daha yüürüyelim dedi ama bide bu yolun geri dönüşü var deyince var geçtiler. Dönüşte Starbucks'a uğradık ve karamelli frappuccino içtik ilk defa denedim ama beğendim.. yanında ise bella vista diye alengirli bir ismi bulunan farmbuazlı ıslak kek tarzı bişey onuda beğendim :)


  
                                                                       
                               

Sahilde biraz turladıktan sonra  eve döndük . Ortaköy güzel ama çok kalabalık malesef...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazan elleriniz dert görmesin inşAllah :)