TAM OTOMATİK

TAM OTOMATİK

10 Mart 2012 Cumartesi

Gezinti olduk bu hafta

Ne kadannnnnn sıkıcı ve monoton bir hayatım varmış meğersem benim
Bu hafta ilk defa kızımla ev gezmesine gittik. Dışarıda da bir hayat varmış.
Pazartesi öğleden sonra önce kızımın okuluna sonra ikindi çayı için aynı semtte
oturan bir arkadaşıma gittim.Salı büyük cadımın okul arkadaşının annesi kahvaltıya
çağırıyodu uzun zamandır ama soğuklardan hiç fırsat bulamamıstık gitmeye salı günü
kahvaltıya gittik.Çarşamba çoooooook sevgili kayınvalideciğim bana geldi.
Perşembe büyük cadımı okula götürdüm ingilizce öğretmeni benimle görüşmek
istemiş görüştük geldim :))))) Cuma aylık kontrolümüz vardı sağlık ocagına gittim
kızım 58cm 5100  gr olmuş büyüyor artık kızım teyzoşları:)))
cuma akşamı kızım hiç yapmadığı kadar huysuzluk yaptı.
Eşim: Sen bu hafta kızı sürekli dışarı cıkardın çocuga nazar değdi.
Ben:.................Sessizlik
Suçluluk hissettim kendimde nedenini bilemedim.Aslında cevap vermek istemedim eşime
onunla tartısacak gücü bulamadım kendimde çünkü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazan elleriniz dert görmesin inşAllah :)