TAM OTOMATİK

TAM OTOMATİK

13 Ağustos 2011 Cumartesi

ŞİRİNLER

Pamuk kızım yaklaşık 15 gündür başımın etini yiyodu " Anne ne zaman gidicez Şirinlere " diye

Aslında ondan çok ben istiyodum gitmeyi belki de....

5 Agustos ta vizyona girdi ama biz nihayet bu perşembe gittik. Yengemle sözleşmiştik bu perşembe için hem  de piyasa araştırması yapıyoduk  hangi sinema daha ucuz hangisinde genç Turkcell geçiyo diye pazartesi-perşembe prosmosyonları yakalamak için :)
Benim çocuk şimdilik bi tane ama yengemde 2 kız olunca haliyle biraz hesap yapmak gerekiyor. Neyse biz perşembe buluştuk  15.00 seansı için Şişli deki bir sinemada saat 14.30 da buluşmak için sözleştik.
Ben tam evden çıkacakken karşı komşum bana uğradı. Bebeğin cinsiyetini sormuştu geçenlerde bende söylemiştim 2 minik çorap  ve bir bluz alıp gelmiş bebeğe.
Bende onun bebeğinin tabi şimdi 3 yaşında oldu  cadısı ama cinsiyetini öğrendiğimde don alıp gitmiştim bizde bebeğe ilk don alınır donansın diye :) o da bana böyle  küçük bir jest yapmak istemiş. Neyse ben evden cıktığımda saat 2 yi geçiyordu yani 2.30 a yetişmem nerdeyse imkansız.....
Taksiyle gittiğim halde 15 dakika rötar yaptı buluşmamız hiç ama hiç sevmem bekletmeyi ama Nişantaşı trafiğine takılınca maalesef bu mümkün olmadı.
Sinemaya gittiğimizde yengem kızlarla bizi bekliyodu. Biletlerimi aldık aslında  bizde girmeyi düşünüyoduk ama ben hazır buraya gelmişken hem 3-5 mağaza bakalım hemde uğramam gereken bi yer var deyince vazgeçtik sadece kızlara bilet alıp onları yerlerine oturttuk. Bu arada 3D ile izleyeceklerdi. Ben ile izlemedim  daha  böyle ne şanslı bu veletler...:)
Biz mağazaları falan dolastık ama gözümüz sürekli saatte arada kızların yanına gidicez  çünkü..
İşleri hallettikten sonra sinemaya gittik bizim 3 cadı gözlerinde gözlüklerde fırladılar dışarı uzaylı gibi:)
Arada tuvalet mısır çikolata falan ihtiyaçlarından sonra filmin başlama sesini duydular fırlayıp gittiler
Bizde peşlerinden gittik tekrar yerlerine oturtup yine mağaza gezicektik sözde...
Ama biz içerideyken film birden başladı. Hemen bulunduğumuz yerdeki koltuklara  siniverdik çıkmayalım izleyelim bari dedik kimse bisey söylemezse :)
Valla kimse bisey söylemedi... Film çok güzeldi ama biz çocuklar kadar zevk alamadık çünkü bizim gözlüklerimiz yoktu öylee kaçak kaçak seyrettik filmi...  Kızlar bizim 2 sıra önümüzdeydi salonda da zaten öyle fazla kişi yoktu toplasan 15 kişi falan vardı. Bizim kızlar  kıçlarının üstüne oturamadılar bi türlü habire ayakta uçusan Şirinleri yakalamaya çalışıyolardı.

Film bitti ve gittik ama bende bitmiştim eve geldiğimizde yaklaşık 1.5  saatte eve geldim. Neden mi?
30 dakika kadar otobüs bekledik ve aksam trafiğine takıldık 1 saatte eve geldik hemen apar topar iftar için yemek hazırladım ama maalesef yemek pişerken ben yorgunluktan koltukta biraz sızdığım için düdüklüde pişen kurufasulyeninde dibini tutturmuşum bu uyku halleri beni mahfetti ne yapıcam bilmiyorum otobüste bile uyuyakalmışım...
Filmde en çok hoşuma gidende Şirinenin topuklu ve taşlı ayakkabıları  oldu...
Çocukluğumun çizgi filmini kızımında izlemesi çok keyif vericiydi.

İYİ GECELER ŞİRİNLERRRRR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazan elleriniz dert görmesin inşAllah :)