TAM OTOMATİK

TAM OTOMATİK

27 Temmuz 2011 Çarşamba

Bozulan bulaşık makinesi

Pamuk kızımla bütün evdeydik bugün yinee...

Sabah kocacığımı işe pamuk kızımıda camiye gönderdikten sonra öğleye kadar uyumusum ama ne uyumak gecelerin acısını çıkarırcasına .
Öğleden sonra arkadaşım Ayfer geldi Türk kahvesi içtik  biraz da lafladık .
Kötü bir olay yaşadım bugün akşam bulaşık makinesini doldurmustum tıka basa ama calıştırmamış sabahkileri de koyarım diye düşünmüştüm. İyi halt etmişim aferin bana... Arkadaşım gittikten sonra bulaşık makinesini öalıştırayım dedim ama aman Allahım oda nee çalışmıyor ilk 5 dakika çalıştıktan sonra tık diye duruyor makine ..... İmdaaaatttt bu kadar bulaşığı çıkarıp hepsini elimde tek tek yıkamak zorundayım :(:(:(

Evet yaklaşık  bir saatlik çalışma sonucu mutfağı adam ettim sanırım ama bende hal kalmadı unutmusum elimde bulaşık yıkamayı desem yeridir. Biraz uzanıp dinleneyim  dedim bulaşık yıkadım yaa çok yoruldum. Ama nafile ne telefon durdu ne de benim pamuk kızımın çenesi uyku bana haram oldu diye kalktım bugünn çarşamba bizim semt pazarı var. Ama bu sıcakta nasıl gidicem.....Aksam olduktan Ayşe Teyzenin Mercedesini alıp pazarın yolunu tuttuk.
Eşim her hafta telefon açıp pazara gidicek misin diye  sorduktan sonra evet yanıtını aldığı zamanlar nasıl taşıyacaksın sorusuna ben her seferinde Ayşe Teyzenin arabasını alıcam dediğim zaman Mercedes espirisini yapmadan edemez.
Neyse bu hafta pazara bayağı geç gitmişim sanırım ki yada  ramazan haftası  diye herkes pazara gitmişte olabilir pek bişey kalmamıştı pazarda. Olsun meyvelerimi aldım ya o yeter ve  tabikiii  mısırrr. Dönüşte eşim aradı eve gelmiş . Pazar yolna dogru karsıladı bizi. Eve dönüş yolu çok mutluydum . Çünküü kocamm evimize vantilatör aldııı. Artık biraz olsun nefes alabilcez.

Umarım.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazan elleriniz dert görmesin inşAllah :)